Announcement

Collapse
No announcement yet.

hvordan er det å krysse forksjellige merker i et frontsett`?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by freddie View Post
    Hvor effektivt elementet er (dB/W) er vel heller ikke helt uvesentlig?
    er nevnt tidligere at folsømheten bør være nuenlunde likt ellers kan man justere folsømheten på diskanten da den kan -som regel- justeres mellom -6db opptil 6dB og dette er i FORHLOD til bassen/mellomtonen....
    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

    Comment


    • #17
      et lite tileggs spm: er delefilteret bygget for en max effekt, som jeg prøvde å hinte til i tidligere svar?? jeg ville nesten tro det i tilfelle,men kan vel være gode marginer??

      Comment


      • #18
        nja.. det er ikke "selve delefiltre" som begrenser effekten men effekten som elementene tåler... da den mest utsatt komponent for effekt i delefiltren er kondensatorene og maximal spenning på disse ligger ifra 100volt og oppover men rimelig og enkle/billige delefiltre som bruker bipolare kondesatorer som bare tåler 50volt -topp til topp verdi... blir kankje noe å tenke over, Morel bruker polypropylen om jeg husker riktig på denne modellen som det er snakk om -og 250v isolasjons spenning. så i praksis er effekt ikke noe å tenke så mye over i dette tilfelle og de andre fleste
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

        Comment


        • #19
          Send meg en mail så skal vi se om vi ikke kan hjelpe deg med å bytte fra 4" til 6,5"!


          Mvh
          Pål
          Bilradiosenteret
          Importør av Morel, MMATS Pro Audio, DTI og HushMat.
          Besøk vår butikk og monteringsverksted i Hønengata 48, 3513 Hønefoss.
          www.bilradiosenteret.no

          Comment


          • #20
            sender deg en mail når det blir aktuelt, siden nå gikk bilplanene mine i vasken fordi corollaen blei solgt. så ser fremdeles etter ny bil.

            takk for gode svar
            mvh Sindre Carlsen

            Comment

            Working...
            X